АКТУАЛЬНО

За кращі твори про Патріарха Йосифа (Сліпого) учні отримали призи

Четвер, 22 березня 2012, 20:33
Смартфон і музичні програвачі отримали учні тернопільських шкіл за твори на тему «Мої враження після перегляду фільму “Патріарх”». Документальну стрічку транслювали у Тернополі в українському домі «Перемога» в рамках святкування 120-ї річниці від дня народження Патріарха УГКЦ Йосифа (Сліпого). Колегія журі серед поданих творів вибрала три найкращих.
Смартфон і музичні програвачі отримали учні тернопільських шкіл за твори на тему «Мої враження після перегляду фільму “Патріарх”». Документальну стрічку транслювали у Тернополі в українському домі «Перемога» в рамках святкування 120-ї річниці від дня народження Патріарха УГКЦ Йосифа (Сліпого). Колегія журі серед поданих творів вибрала три найкращих. Твір учениці 10-го класу тернопільської ЗОШ № 25 Марії Івашків посів перше місце, учениця 9-го класу ЗОШ № 26 Тетяна Кулик посіла друге місце, а третє - Анастасія Брик, учениця Тернопільської гімназії ім. Івана Франка. Нагороди переможцям 20 березня у приміщенні курії Тернопільсько-Зборівської архиєпархії вручив голова фундації «Справа Патріарха Йосифа» о. Андрій Романків. На церемонії були голова Комісії у справах мирян Анна Зварич та представники управління освіти. За словами о. Романківа, основою життя і діяльності Патріарха Йосифа була віра, «яка через  євангельську науку робить нас вільним Божими дітьми та дає нам мужність і силу робити добрі справи в житті». Священик подякував меценату Вадиму Перцю та школярам від імені Владики Василя (Семенюка) і закликав запозичити від Йосифа (Сліпого) «формулу успіху на прийдешнє життя». Отець зазначив, що цього року заплановано провести ще декілька подібних конкурсів.  

www.tze.org.ua

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next