АКТУАЛЬНО

Отець Мігель Гарсія: Ідеал салезіанської школи

Субота, 10 вересня 2016, 21:05
9-10 вересня 2016 року у Львові в Молодіжному центрі святого Івана Боско (вул. Дорога Кривчицька, 19) відбувся семінар для керівників і вчителів салезіанських та загальноосвітніх шкіл, організований провінцією Марії Помічниці християн Салезіанського згромадження УГКЦ. У семінарі взяло участь понад 70 педагогів не тільки зі салезіанських шкіл Львова (НВК «Школа-гімназія «Шептицьких» та МНЦ святого Івана Боско), а також з Одеси, Житомира, Івано-Франківська, Тернополя, Калуша, Винник.

Лектор з Рима, о. Мігель Анхель Гарсія Моркенде, іспанець, салезіанин, поділився з вчителями культурною і формативною пропозицією шкіл салезіан і сестер салезіанок. Він виділив принципи і критерії ідентичності салезіанської школи з метою ефективної організації і адміністрування шкіл, що дозволить прийняти відмінності як багатство і спрямувати їх до цінностей салезіанського виховання. Отець Мігель у доступний спосіб поділився власним досвідом про стиль салезіанських шкіл, розділивши свою доповідь на три частини.

У Преамбулі салезіанська школа представлена як великий виклик і велика можливість. Ідеться про привілейоване середовище для виховання і фундаментальної відповіді на питання свободи і прав кожної особи в галузі виховання та освіти. У сучасному європейському демократичному суспільстві, у контексті актуальної соціально-політичної дійсності та культурного плюралізму, ми пропонуємо конкретну модель школи. Перша частина описує ідентичність салезіанської школи. У більш широкому культурному та суспільному контексті, будучи церковними інституціями, Салезіянське згромадження і Згромадження дочок Марії Помічниці християн представляють свою виховно-душпастирську пропозицію, яка підтримує та поважає й інші навчально-виховні альтернативи. Ця пропозиція втілюється в лоні виховно-душпастирської спільноти, щоб відповісти на конкретні потреби молоді, служачи інтегральному проекту виховання та євангелізації, розвиваючи усі виміри особи завдяки своєму виховному підходу педагогічного християнського гуманізму. У другій частині йшлося про інноваційний елемент стилю нашої педагогічної діяльності, тобто про основні риси методології роботи та її організації: характерні складові, якими керується наша Школа і які надають їй форми та забарвлення, а також модель участі та управління.

Тож загалом лектор представив ідеал салезіанської школи,  те, чим вона прагне бути і що ми прагнемо отримати як результат: гармонійно поєднати в єдине ціле загальнолюдський розвиток і християнський ідеал. Як наслідок запропонована назва «ідейний комплекс нашої школи», як і будь-якого іншого навчального закладу, містить певну «дозу» утопії, відкритої дороги, пророцтва, яке надихає і єднає всіх нас.

Під час лекцій учасники мали можливість задати запитання та обмінятися думками в групах і на загальному зібранні.

Прес-служба отців салезіан УГКЦ

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next