АКТУАЛЬНО

Директори українських греко-католицьких шкіл і дитсадків обмінялися досвідом з європейськими колегами

Вівторок, 23 червня 2015, 12:28
14–20 червня 2015 р. відбулася навчальна поїздка директорів греко-католицьких шкіл і дитсадків до Словаччини, Австрії, Чехії та Польщі з метою ознайомлення із кращим досвідом католицького шкільництва та збагачення педагогічного й управлінського досвіду католицької освіти.

Поїздку організувала Комісія у справах освіти та виховання УГКЦ, в якій взяли участь 20 представників із Львівщини, Тернопільщини, Івано-Франківщини та м. Києва.

Група відвідала такі заклади:

· в Україні: Карачинський греко-католицький ліцей ім. єпископа О. Стойки (с. Карачин Закрпатська обл.);

· у Словаччині: Церковну середню школу і дитячий садок Павла Петра Гойдича (м. Пряшів, вул. Бернолакова, 21);

· в Австрії: Церковну вищу педагогічну школу в м. Відень; початкову й середню школи та дитсадок при Вищій педагогічній школі на Mayerweckstrasse, 1; Віденську гімназію Сакре Кьор на Rennweg, 31; Віденську торгову академію Сакре Кьор на Fasangasse, 4;

· в чеському м. Брно: Гімназію св. Кирила і Методія і педагогічну школу на  Lerchova, 63; Психолого-педагогічну порадню; Єпископську гімназію і дитячий садок м. Брно на вулиці Barvicova, 85;

· у Кракові: Державну гімназію отців єзуїтів ім. св. Станіслава Косткі (вул. Spółdzielców, 5) та дитячий садок № 40 ім. св. Івана Павла ІІ сестер Божої Любові (вул. Pędzichów, 16). Після чого відбули до Львова.

Директори розповіли європейським колегам про досвід освітньої та виховної роботи на християнських засадах в Україні.

Серед відгуків про досвід відвіданих закладів учасники навчальної подорожі відзначили:

· християнський профіль та практичне його втілення в життя шкільної спільноти;

· державне фінансування католицьких закладів у відвіданих країнах (за принципом «гроші за учнем» тощо), що дозволяє реалізацію навчально-виховного профілю школи за вибором батьків;

· інноваційний підхід у педагогічній діяльності, адже майже у всіх класах присутні мультимедійні дошки, обладнані кабінети хімії, відбувається вивчення іноземних мов тощо.

Особливо вразило учасників ставлення до учнів католицьких закладів, яке гармонійно інтегрує увагу, повагу до дитини та виховання її до відповідальності й самостійності.

 Важливим аспектом є розвиток талантів та обдарувань завдяки додатковим урокам творчості (яким передує спеціальне тестування) чи методам навчання в різновікових групах.

 Оснащення зон дозвілля і навчання в особливий спосіб – це та багато іншого стало новим досвідом для розбудови якісного формування українських греко-католицьких шкіл.

Повідомили в Комісії у справах освіти та виховання УГКЦ

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next