АКТУАЛЬНО

У Школі біоетики відбувся захист наукових робіт

П'ятниця, 01 червня 2012, 13:41
Учасники сертифікатної програми «На службі охорони життя» 28 травня представили власні наукові напрацювання у сфері біоетики. Цього ж дня з нагоди закінчення навчального року в Школі біоетики УКУ відбулися підсумкові іспити.
Учасники сертифікатної програми «На службі охорони життя» 28 травня представили власні наукові напрацювання у сфері біоетики. Цього ж дня з нагоди закінчення навчального року в Школі біоетики УКУ відбулися підсумкові іспити. «Наша програма існує вже три роки, і я вкотре переконуюся, що в Україні є чимало небайдужих до сучасних етичних і моральних питань, – коментує керівник Школи біоетики, декан філософсько-богословського факультету УКУ о. д-р Ігор Бойко. – У нас навчаються студенти-медики, лікарі, психологи, психотерапевти, викладачі, держслужбовці, семінаристи». За його словами, студенти у своїх наукових роботах окреслили дуже важливі не лише для України, а й для всього світу біоетичні питання, зокрема щодо дитячої та підліткової агресії, формування екологічної свідомості, страждання, культури смерті, сурогатного материнства, безпліддя тощо. Додамо, що за три роки існування Школи біоетики УКУ понад 50 осіб отримали сертифікати програми. На думку отця Ігоря Бойка, програма є вагомим кроком на шляху до гуманізації сфери охорони здоров’я: «Ми намагаємося творити нову ментальність, у якій цінність життя є шанованою від народження аж до природної смерті», – зазначив керівник Школи. Урочиста церемонія вручення сертифікатів випускникам Школи біоетики УКУ відбудеться 12 червня (початок о 18:00) в архикатедральному соборі Святого Юра у Львові під час святкової Літургії з нагоди Дня медика.

Прес-служба УКУ

 

ОСТАННІ НОВИНИ
ПУБЛІКАЦІЇ

«В Україні відбувається злочин проти людства», – Глава УГКЦ в ексклюзивному інтерв’ю для італійського видання «Il Foglio»27 липня

«Хтось каже, що в Україні має місце конфлікт, західні ЗМІ говорять про російсько-український конфлікт. Ні, в Україні немає жодного...

МЕДІА
Prev Next